پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119267
يک پرونده جديد ديگر عليه باشگاه
ورزشگاه درفشي فر از پرسپوليس گرفته مي شود؟
تاریخ انتشار : 1393/07/27 12:47:27
نمایش : 1267
ظاهرا فردي که ادعاي مالکيت زمين ورزشگاه درفشي فر را کرده توانسته اين مساله را ثابت کند و اکنون خواهان فروش آن است و اگر باشگاه نتواند پول را پرداخت کند بايد از ورزشگاه درفشي فر هم برود که اين مساله روي خصوصي سازي پرسپوليس هم تاثيرگذار خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مشکلات پرسپوليس هر روز بيشتر از روز گذشته مي شود. در حاليکه مسئولان وزارت ورزش قول داده اند در زمستان امسال دو باشگاه پرسپوليس و استقلال خصوصي شوند  شنيديم که ممکن است اين اتفاق بنا به دلايلي رخ ندهد. يکي از اين دلايل ممکن است کم شدن بخشي از دارايي هاي باشگاه پرسپوليس باشد. شنيديم که به زودي ورزشگاه درفشي فر را از باشگاه پرسپوليس با حکم دادگاه باز پس مي گيرند و اين ورزشگاه از فهرست دارايي هاي باشگاه خارج مي شود.

گفته مي شود فردي که مالک زمين ورزشگاه درفشي فر و برخي از زمين هاي ديگر آن منطقه مثل ايستگاه آتش نشاني و پارکينگ اتوبوسراني است توانسته مالکيت خود را بر اين زمين ها از طريق قانوني ثابت کند و اکنون باشگاه پرسپوليس بايد زمين را از مالک جديد خريداري کند يا اينکه از ورزشگاه درفشي فر که محل تمرين تيم فوتبال اين باشگاه هم هست برود. گفته مي شود مالک زمين ها گفته حاضر است زمين ها را متري شش ميليون تومان بفروشد که با توجه به متراژ بالاي ورزشگاه درفشي فر به نظر مي رسد پرسپوليس بايد رقم سنگين ميليادري بابت اين ورزشگاه پرداخت کند و در غيراينصورت ممکن است به زودي مجبور به ترک اين ورزشگاه شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html